Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя
Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі
«Виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої, національно свідомої людини, здатної до саморозвитку і самовдосконалення»
На сьогоднішній день у школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, допомагає розвивати їхні творчі здібності, самовизначитись та самореалізуватись.
Структура виховної роботи
Завдання виховної системи:
- формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни;
- виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях;
- сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;
- розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання;
- стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків;
- створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів;
- впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Виховна робота реалізується за напрямками
Структура виховної роботи школи включає в себе взаємодію школи з батьками й громадськістю
Взаємодія школи і сім᾽ї